Mini SAL BB etap II

Zwykły wpis
Mini SAL BB etap II

Udało mi się skończyć II Etap Salu z serii Belle & Boo.
Chaga na swoim blogu właśnie pokazała ciąg dalszy i już nie mogę się doczekać, kiedy wbije w niego igłę.  Po wyhaftowaniu obu etapów wzorku nadal nie mam dość i z niecierpliwością czekam na dalszy ciąg.

Czuje się już znacznie pewniej haftując na lnie.  Bardzo się cieszę, że jednak zdecydowałam się zaryzykować. Zakupiłam już sobie następ dwa kawałki do innych moich projektów. Len sprawdza się przy haftach z duża ilością konturów.  Efekt jest po prostu cudowny.

Coraz bardziej podobają mi się hafty z serii Belle & Boo całkiem możliwe, że coś z tej serii niebawem mnie skusi.

I: 10.03-30.04; – zakończony 
II: 01.05-30.06; – zakończony 
– III: 01.07-31.08;
– IV: 01.09-31.10;
– V: 01.11.-31.12.

2 responses »

Skomentuj

